
Ponieważ celem akcji było szerzenie wśród mężczyzn informacji o profilaktyce nowotworowej, staraliśmy się dotrzeć do nich w miejscach, w których najchętniej będą z nami rozmawiać. Dzięki temu pojawiliśmy się na Poznańskich Targach Piwnych, a naszą kampanię wspierały Ministerstwa Śledzia i Wódki w całym kraju, poznański Setka Pub czy właśnie Biała Małpa.

W naszej kampanii postanowił nas wesprzeć Święty Mikołaj od Kraftwerka, czyli Mateusz, kierownik całego zamieszania w tym rzemieślniczym browarze. Z inicjatywy Mateusza i Pawła powstało niezwykłe piwo: Movembeer, które nie tylko dobrze smakuje, ale także pozytywnie wpływa na... naszą kampanię Wąsopad.

Dochód ze sprzedaży piwa zostanie przekazany na kampanię Wąsopad - zapraszamy więc wszystkich piwoszy do nabywania (lista pubów na końcu tego posta) zarówno piwka jak i limitowanych etykiet i podkładek. Pomożecie uświadomić kilku gościom więcej, że muszą dbać o swoje klejnoty i być może uratować kilku z nich!
W mikołajki w Białej Małpie odbyła się premiera tego piwa - można było go oczywiście spróbować, pooglądać, wygrać w konkursie, który zorganizowaliśmy dla gości pubu, rozbawiliśmy ich także prezentacją "Wąs przez wieki". Wreszcie, by raz jeszcze sprowokować do dyskusji o męskim zdrowiu i całej akcji, Patryk z Cyrulika Śląskiego publicznie... ogolił Mikołaja.
Piwo Movembeer, podkładki i etykiety możecie nabyć w:
Źródła zdjęć: Fundacja Kapitan Światełko.
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Wszystkie komentarze są prywatnymi opiniami umieszczających je osób.
Prosimy, zachowuj się jak dama / dżentelmen. Nawet, jeśli coś Ci się nie podoba - zachowaj spokój i kulturę (-: