
Plakat nie jest jednak tylko efektem kampanii z 2014 roku, ale także zapowiedzią tej, którą zrealizujemy w 2015. Wspólnie z Cyrulikiem Śląskim i Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach już zaczynamy przygotowania do najbardziej męskiej akcji społecznej, jaka odbywała się w Polsce. Przypominamy - Wąsopad jest częścią międzynarodowego ruchu Movember, którego celem jest edukacja mężczyzn w zakresie profilaktyki raka jąder i prostaty. Kampanii adresowanych do Pań jest sporo - zarówno jeśli chodzi o cytologię jak i mammografię. Typowo męskie nowotwory nie "cieszą się jednak popularnością w mediach" chociaż ich wykrywanie i leczenie jest bardzo proste.
W listopadzie 2014 roku w akcji wzięło udział kilkanaście firm i instytucji z całego kraju, m.in. Cyrulik Śląski, restauracja Brick w Tarnowskich Górach i studio fotograficzne FotoMelcer, organizatorzy Poznańskich Targów Piwnych, Setka Pub, browar Kraftwerk, puby z sieci Ministerstwo Śledzia i Wódki, pub Biała Małpa w Katowicach, międzynarodowe firmy takie jak Cisco, czy Jones Lang LaSalle, Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA, sieć laboratoriów Diagnostyka, kluby Bavitto i Pod Muzami, Pluszektorium, Studio Urody Żoli, agencje kreatywne Melting Pot, 180+Jung v. Matt, Ścigacz.pl, blogi Facetem Jestem i o Siebie Dbam, Zuch Rysuje i wiele, wiele innych.
Autorką plakatu jest Barbara Maroń. Osoby zainteresowane jego otrzymaniem proszone są o kontakt z Fundacją.
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Wszystkie komentarze są prywatnymi opiniami umieszczających je osób.
Prosimy, zachowuj się jak dama / dżentelmen. Nawet, jeśli coś Ci się nie podoba - zachowaj spokój i kulturę (-: